آموزش تلگرام تحت وب

تلگرام تحت وب نسخه ای از تلگرام است که شما با استفاده از یک خط اینترنت و مرورگر اینترنتی خود قادرید از حساب تلگرام خود استفاده کنید. برای مواقعی که شما قادر نیستید از تلگرام نسخه های اندروید و یا iOS یا حتی ویندوز و لینوکس استفاده کنید، می توانید از تلگرام تحت وب استفاده کنید. برای این منظور شما فقط به یک خط اینترنت و همچنین مرورگر اینترنتی نیاز دارید که روی هر رایانه یا دستگاهی همینک موجود می باشد. تجربه نشان داده حتی زمانی که شما نمی توانید با گوشی هوشمند خود وارد حساب تان شوید، در پاره از موارد با استفاده از تلگرام تحت وب هم می توانید وارد شده و از حساب خود استفاده کنید.

در هر صورت آموزش تلگرام تحت وب بسیار ساده و راحت بوده و شما کافی است تنها با استفاده از مرورگر اینترنتی خود به نشانی https://web.telegram.org مراجعه نمایید. پس از آن با صفحه ای مواجه خواهید شد که دقیقاً مثل ورود به حساب خود روی گوشی تان است. از نظر ظاهری فرق چندانی با آن ندارد.

شما باید کد کشور (برای ایران ۹۸) و سپس شماره موبایل حساب تلگرام خود را وارد کرده و روی Next کلیک کنید. جالب اینجاست که شما این کار را حتی روی گوشی هوشمندتان هم می توانید انجام دهید. باید مرورگر اینترنتی خود را روی گوشیِ خود باز کنید.

در مرحلۀ بعدی برای شما کدی به تلگرام شما ارسال می شود که باید آن کد را وارد جعبۀ مورد نظر کنید. اما از آنجایی که شما احتمالاً به حساب خود روی هیچ دستگاه دیگری دسترسی ندارید، کاری که باید انجام دهید این است که باید چند دقیقه صبر کنید تا شمارش معکوس موجود در پایین صفحه تمام شود و یک لینک به شما نشان داده شود با عنوان Send code with SMS.

پس از اینکه روی آن کلیک کردید، خواهید دید که کد ورود به شماره موبایل شما پیامک می شود و کد را باید برداشته و درون جعبۀ مورد نظر وارد کنید. حالا شما وارد حساب خود شده و به مانند هر نسخۀ دیگری از تلگرام می توانید از حساب خود استفاده کنید. تقریباً تمامی بخش های تلگرام تحت وب مثل تلگرامی است که شما روی ویندوز یا گوشیِ هوشمند خود نصب و استفاده می کنید. توسعه دهندگان تلگرام سعی کردند که ظاهر تلگرام تحت وب را طوری طراحی کنند که دقیقاً مثل دیگر نسخه های تلگرام قابل استفاده باشد.

نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که زمانی که کارتان با تلگرام تحت وب به اتمام رسید، حتماً باید از حساب خود خارج شوید. که برای این کار باید از Settings روی Logout کلیک کنید تا به طور کامل از حساب تان خارج شوید. در غیر این صورت این امکان وجود دارد که نفر بعدی که به رایانۀ شما دسترسی پیدا می کند بتوانید از حساب شما سوء استفاده کند. پس نکات امنیتی را رعایت کنید. این بود از آموزش تلگرام تحت وب که امیدوارم مشکل شما را حل کرده باشد.

دیدگاه ها

۰ دیدگاه


نظرتان را ارسال کنید.

لطفاً از درج نظرات غیرمرتبط با این صفحه خودداری کنید.