آموزش زیرنویس فیلم

از بهترین نرم افزارهای زیرنویس کردن فیلم نرم افزار Subtitle Edit می باشد. این نرم افزار با کاربردی بسیار ساده و راحت، امکان زیرنویس کردن انواع مختلف فیلم را به ما می دهد. از زیرنویس فیلم های سینمایی زبان اصلی، تا ویدیوهای آموزشی که فکر می کنید با زیرنویس کردن آنها دیگران بهتر می توانند از آن فیلم ها استفاده کنند. اما شاید به طور کامل یاد نداشته باشید که از نرم افزار Subtitle Edit استفاده کنید. اگر فکر می کنید که با دیدن فیلم های آموزشیِ فارسی زبان می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن در کار با این نرم افزار حرفه ای شوید، پس با ما همراه باشید.

آموزش زیرنویس فیلم با Subtitle Edit

آموزش زیرنویس فیلم با Subtitle Edit

ما قصد معرفی مجموعۀ ویدیویی را به شما داریم که شامل ۶۰ قسمت فیلم فارسی زبان، که تولید سال جاری است. این فیلم های آموزشی تمامی قسمت های نرم افزار را از صفر تا صد کار را آموزش خواهند داد. حتی آن تنظیماتی که شاید شما فکرش را نکنید. برای این که بدانید این مجموعه از چه بخش هایی و با چه حجمی تشکیل شده است، به شما پیشنهاد می شود که به صفحۀ بسته آموزش زیرنویس فیلم مراجعه کنید. این بسته شما را به یک حرفه ای از نظر زیرنویس کردن فیلم تبدیل می کند.

حجمی که این بسته دارد چیزی حدود ۱.۷ گیگابایت می باشد که اگر به روش دانلودی آن را دریافت کنید، به صورت فشرده شده در خواهد آمد که حجم آن کمتر از این خواهد شد. اما از کیفیت ویدیوها چیزی کسر نمی شود. آموزش ها هم اول از نصب و به دست آوردن پیش نیازهای کار شروع می شود. سپس به معرفی فضای نرم افزار می پردازیم و در نهایت هم به سراغ تک تک قسمت های نرم افزار برای معرفی آن به شما خواهیم رفت.

به طور کلی در این مجموعه چیزی از زیرنویس کردن فیلم نیست که گفته نشده باشد. حتی اگر از قبل هیچ چیز راجع به زیرنویس کردن فیلم نمی دانید، با دیدن این مجموعه آموزشی به یک حرفه ای تبدیل خواهید شد. حرفه ای که در کمترین زمان قادرید فیلم های خود را زیرنویس کنید. اینکه از ترفندهایی برای افزایش سرعت کار با نرم افزار استفاده کنید، چیزهایی است که فقط حرفه ای ها می دانند.

دیدگاه ها

۰ دیدگاه


نظرتان را ارسال کنید.

لطفاً از درج نظرات غیرمرتبط با این صفحه خودداری کنید.