افزایش رایگان ممبر تلگرام

ممبر تلگرام همان اعضای کانال تلگرام هستند که برای کانال ما اعتبار به همراه می آورند. زمانی که یک کانال با اعضای چند ده هزاری داشته باشیم، اعتبار آن افزایش پیدا می کند. برای افزایش اعتبار کانال به وسیلۀ بالا بردن اعضای آن می بایست کانال خودمان را در مکان های مختلفی تبلیغ کنیم. خیلی از این مکان ها پولی را بابت تبلیغ کانال تلگرام دریافت می کنند. در حالی که در اینجا ما افزایش رایگان ممبر تلگرام را به شما معرفی می کنیم که می توانید برای مدت محدودی از امکانی که ما برای شما مهیا کردیم استفاده کنید.

روش کار افزایش رایگان ممبر تلگرام به این صورت است که شما طبق راهنمایی که برای شما آماده شده است عمل کرده و یکی یکی مراحل رو طی می کنید. پس از آن یک فرم به شما نمایش داده می شود که فرم مورد نظر را باید طبق دستور العمل مورد نظر پر کرده و سپس روی دکمه ارسال کانال کلیک کنید. کانال شما برای ما ارسال خواهد شد و پس از آن باید توسط اپراتورهای ما تایید شده و درون سایت و کانال های مورد نظر نمایش داده شود.

به چند تا نکته باید توجه ویژه ای داشته باشید. نکتۀ اول اینکه در انتخاب عنوانی که برای کانال تان انتخاب می کنید باید نهایت دقت را داشته باشید. عنوانی که برای کانال خود در فرم ارسال کانال انتخاب می کنید نیازی نیست دقیقاً به مانند همان عنوانی باشد که در نرم افزار تلگرام برای کانال خود زدید. ولی باید کاملاً مطابق و معادل همان عنوان باشد. عنوان کانال شما نباید تماماً انگلیسی باشد که در این صورت جذب بازدیدی نخواهید داشت. عنوان تان را فارسی انتخاب کنید، زیاد کوتاه و زیاد بلند هم نباید باشد.

از نکات دیگر در ارسال کانال تلگرام جهت افزایش رایگان ممبر تلگرام نوشتن توضیحات برای کانال تان است. در نوشتن توضیحات به این نکته دقت داشته باشید که هر چقدر توضیحات شما بلندتر و توضیحی تر باشد، نتیجۀ بهتری دریافت خواهید کرد. برای نوشتن توضیحات کانال تان زمان بگذارید و سعی کنید بیشتر از ۳۰۰ کلمه باشد.

زمانی که شما کانال تان را برای افزایش ممبر تلگرام داخل سایت ما ثبت کردید، کانال شما به صورت یک پست تبلیغاتی درون سایت منتشر خواهد شد و بازدید کنندگان سایت ما با وارد شدن به کانال شما اگر از آن خوش شان آمده باشد، عضو آن می شوند. این کار باعث جذب افراد حقیقی به کانال شما خواهد شد.

به جهت ثبت کانال خود برای افزایش رایگان ممبر تلگرام کافی است به صفحۀ زیر بروید:

افزایش ممبر تلگرام

دیدگاه ها

۰ دیدگاه


نظرتان را ارسال کنید.

لطفاً از درج نظرات غیرمرتبط با این صفحه خودداری کنید.