تبلیغ رایگان کانال تلگرام شما

اگر شما هم مدیر کانال تلگرام هستید حتماً می دانید که ساخت و راه اندازی یک کانال زمان زیادی از شما نخواهد گرفت. اما اینکه خواسته باشید برای کانال خود عضو جذب کنید که سبب افزایش ممبر تلگرام شما گردد، زمان و حتی هزینۀ زیادی را از شما خواهد گرفت. در نهایت بالا بردن میزان محبوبیت کانال تلگرام اندکی سخت است. راه های مختلفی هم برای این کار وجود دارد که هر کسی طبق تجربۀ خودش سعی می کند از بهترین و ارزان ترین روش استفاده کند. اما ما در اینجا یک روش رایگان و کاملاً کاربردی را پیشنهاد خواهیم کرد که از این بستر برای تبلیغ رایگان کانال تلگرام خود می توانید استفاده کنید. البته به شرطی که تمامی شرایط گفته شده را رعایت کنید.

شما در این سایت قادرید کانال تلگرام خود را منتشر کنید. برای این کار کافی است به صفحۀ افزایش ممبر تلگرام مراجعه کرده و طبق مراحل گام به گامی که به شما توضیح داده شده است عمل کنید. در گام های اولیه چند تا کار را باید انجام دهید. پس از آن یک فرم به شما نشان داده خواهد شد که می توانید یکی یکی مشخصات کانال خود را وارد کنید. در وارد کردن این مشخصات باید به هشدارهایی که داده می شود نهایت دقت را داشته باشید. به عنوان مثال توضیحاتی که برای کانال خود وارد می کنید باید از یک حدی بیشتر باشد و مجاز به وارد کردن توضیحات اندک برای کانال خود نیستید.

پس از اینکه شما کانال تان را ثبت کردید، توسط اپراتورهای سایت، کانالِ شما بررسی شده و پس از مدتی درون سایت منتشر می شود. با انتشار کانال شما در سایت ما، از بازدید کنندگان سایت ما و همچنین جستجوگران اینترنتی که توسط موتور جستجو وارد سایت ما شدند، وارد کانال شما شده و اگر از کانال تان خوش شان بیاید، حتماً عضو آن می شوند.

پس می بینید که با تبلیغ رایگان کانال تلگرام خود در سایت ما (برای مدت محدود) می توانید اعضای واقعی و کاملاً حقیقی جذب کنید. نه اینکه عدد اعضای کانال تلگرام خود را به صورت فیک و جعلی بالا ببرید! که این کار هیچ سودی برای شما و کانال تان ندارد. این روش یک روش بلند مدت و کاملاً عملی است. البته به شرطی که صبر داشته باشید تا نتیجۀ آن را بتوانید ببینید. به دلیل اینکه طول می کشد تا صفحۀ کانال شما در سایت ما در گوگل بالا بیاید. فراموش نکنید که پس از تبلیغ کانال تان در سایت ما، در ۸۰ درصد مواقع هم کانال شما با عنوانی که برای آن انتخاب کردید در گوگل هم بالا خواهد آمد.

اگر آماده اید، همینک می توانید به صفحۀ افزایش ممبر تلگرام که لینک آن در بالای همین صفحه هم هست مراجعه کنید.

دیدگاه ها

۲ دیدگاه

  1. abor group گفت:

    سلام وعرض ادب
    کانال درخصوص فروش فراورده های نفتی ایران و روسیه
    خوشحال میشم افتخار بدید در کانال مارا همراهی بفرمائید با تشکر
    در کانال ما می توانید بصورت رایگان اگهی خرید و فروش فراورد های نفتی بگذارید .

    https://t.me/joinchat/AAAAAEMVzju5iuuRuC0dJQ

  2. Saeed گفت:

    به کانال رئالیپرسپولیسیا بیاید
    @ir_realopolis

نظرتان را ارسال کنید.

لطفاً از درج نظرات غیرمرتبط با این صفحه خودداری کنید.