چطور تلگرام را حذف کنم ؟

زمانی که خواسته باشید از تلگرام به عنوان یک پیام رسان روی گوشیِ هوشمند خود استفاده کنید، اول باید نرم افزار تلگرام را روی گوشیِ هوشمند خود نصب کنید. اما پس از مدتی شاید خواسته باشید تلگرام را حذف کنید که برای این کار هم به مانند دیگر برنامه های کاربردیِ اندروید باید از قسمت تنظیمات گوشی اقدام به حذف تلگرام کنید.

البته بسته به اینکه شما تلگرام را روی گوشیِ خود نصب کردید یا اینکه روی رایانۀ شخصی، مراحل حذ کردن تلگرام اندکی فرق می کند. ولی به هر حال مراحل حذف به مانند دیگر نرم افزارهایی است که روی آن سکوی انتشاری مثل ویندوز یا اندروید حذف می شوند. به عنوان مثال برای حذف کردن تلگرام از روی ویندوز باید از Control Panel پنجرۀ Add or Remove programs را باز کرده و از آنجا با راست کلیک روی نماد نرم افزار تلگرام و سپس انتخاب دستور Uniinstall مراحل حذف نرم افزار تلگرام از روی ویندوز شروع خواهد شد. روی Next کلیک می کنید و کار تمام است.

اما روی گوشی های هوشمند شما باید به بخش تنظیمات یا همان Settings بروید. در گوشی های اندرویدی روی Settings از مجموعه کاشی های بخش نرم افزارها بزنید و سپس به بخش Application Manger بروید. روی هر نرم افزاری که می خواهید بزنید و در صفحه ای که برای شما باز می شود باید روی Uninstall بزنید.پس از مدتی خواهید دید که تلگرام از روی دستگاه اندرویدی شما حذف خواهد شد.

صفحه حذف نرم افزار تلگرام در اندروید

صفحه حذف نرم افزار تلگرام در اندروید

اگر سیستم عامل گوشیِ هوشمند شما iOS می باشد، باید همین مراحل را البته بسته به سیستم عامل گوشیِ خود انجام دهید. حذف کردن هر نرم افزاری از جمله تلگرام هم به مانند حذف کردن هر نرم افزار دیگه روی دستگاه شماست. فقط کافی است که با کار کردن با سیستم عامل دستگاه تون آشنا باشید.

دیدگاه ها

۰ دیدگاه


نظرتان را ارسال کنید.

لطفاً از درج نظرات غیرمرتبط با این صفحه خودداری کنید.