خطای زیاد تلاش کردید یکم استراحت کنید تلگرام

از کاربران تلگرام کسانی که برای شان مشکل مسدود شدن دسترسی آنها به حساب شان پیش آمده است کم نیستند. شاید شما هم جزء این دسته از افراد باشید. در خیلی از مواقع اگر برای چندین بار متوالی مثلاً از حساب خود خارج شده (Logout) و مجدد وارد حساب حود شوید، تلگرام دسترسی شما را حتی شده برای چند هفته مسدود می کند.

دلیل این امر هم کاملاً واضح است. تلگرام به دلیل اینکه از تلاش های نرم افزارهای ورود خودکار جلوگیری کرده باشد، محدودیتی را برای ورودهای ناموفق اعمال می کند. پس برای پیشگیری از ایجاد چنین مشکلی کافی است در زمانی که با مشکلی مواجه شدید، پشت سر هم اقدام به تکرار همان عمل نکنید. برای چند دقیقه صبر کنید و دوباره امتحان کنید.

اما برای حل مشکل “زیاد تلاش کردید یکم استراحت کنید” شاید راه کار قطعی وجود نداشته باشد. اما دستوری را اینجا به شما خواهم داد که بهتر است آن را مطالعه کرده و عمل کنید. به احتمال زیاد مشکل تان حل خواهد شد. با استفاده از تلگرام تحت وب وارد حساب خود شوید. با کلیک روی پیوند مورد نظر آموزش نحوۀ استفاده از تلگرام تحت وب را با دقت مطالعه کنید.

بعد از آن شماره موبایل تلگرام خود را به همراه کد کشور وارد کنید و در مرحلۀ بعدی کدی به تلگرام شما ارسال می شود که چون شما دسترسی به حساب تلگرام خودتان ندارید، باید درخواست ارسال کد به صورت SMS یا همان پیامک را بدهید.

متنی با عنوان You will be able to request SMS in 3:45 به شما نشان داده خواهد شد که باید این مدت زمان را صبر کنید تا پس از آن قادر باشید درخواست ارسال کد ورود به صورت پیامک را دریافت کنید. روی Send code via SMS کلیک می کنید تا کد به صورت پیامک برای شما ارسال شود. پس از آن کد را در تلگرام تحت وب وارد کرده و از حساب خود استفاده کنید.

حالا وارد حساب خود شده و از امکانات تلگرام روی مرورگر خود استفاده خواهید کرد. دوستان اگر راهکاری دیگری را تجربه کردند و به نتیجه رسیدند، می توانند در قسمت نظرات با دیگران به اشتراک بگذارند.

دیدگاه ها

۱۵ دیدگاه

  1. مریم گفت:

    سلام چند وقت پیش دلیت زدم
    از صبح تلگرامم همش در حال اتصاله .تلگرام رو پاک کردم و دوباره نصب کردم الان کد نمیده

  2. زینب گفت:

    سلام دوستان وقت بخیر دستتون درد نکنه از طریق سایت وارد شد اما من راه دیگه هم پیدا کردم با دانلود برنامه تلگرام نوا از گوگل پلی با ی فیلتر شکن راحت میتونید وارد شید واسه من که بعد از دور روز بالاخره وارد شد

  3. Mohadeseh گفت:

    دقیقا باید چن روز صبر کنیم تا درست بشه😢

    • جمال گفت:

      دوستانی که با این مشکل مواجه شدند، نظرات مختلفی ارائه دادند.
      ولی چیزی که مشخصه اینه که مدت زمانش برای همه ثابت نیست.
      بعضی وقتا هم ترفندهایی که دوستان گفتند کار کرده. مثل تغییر شماره موبایل و این دست کارها.

  4. علی گفت:

    اگر در قسمت apps بروید و روی برنامه خود مثلا هاتگرام بروید و گزینه اول force stop وبعد cleare chache رو بزنید مشکل هم حل میشود

  5. وحید گفت:

    تلگرام رو از روی دستگاهتون حذف نصب کنید و دوباره نصب کنید مشکل (بسه دیگه خیلی تلاش کردی یکم استراحت کن بعد) حل میشه

  6. ریحانه گفت:

    سلام چرا کد ۴ رقمی میده تلگرام

    • جمال گفت:

      سلام؛ خب همین کد رو دیگه باید ازش استفاده کنید و وارد تلگرام کنید تا حساب تون فعال بشه، یا بتونید وارد حساب تون بشید دیگه!

  7. جواد گفت:

    تلگرام فیلتر شده بود
    با فیلتر شکن وارد میشدم
    حالا حذف کردم. دوباره وارد نمیشه. راه حل داره یا نه. مرسی

    • جمال گفت:

      اگر خطای تلاش زیاد میده، باید بعد از مدت زمان طولانی دوباره تلاش کنید.
      این بسته شدن دسترسی شما از طرف خود تلگرامه و کاریش نمی تونید بکنید.

  8. نیلا گفت:

    امتحان کردم..شد..اگه بخوام کامل مشکلم حل شه چیکار کنم؟

  9. نیلا گفت:

    تلگرام تحت وب یعنی چی؟

  10. محمد گفت:

    من امتحان کردم نشد

    • جمال گفت:

      خب، همونطور که گفته شده امکان داره برای همه جواب نده. که اگه از نسخه های دیگۀ تلگرام استفاده می کنید با اونها هم امتحان کنید و درخواست دریافت کد با پیامک رو بدید.

نظرتان را ارسال کنید.

لطفاً از درج نظرات غیرمرتبط با این صفحه خودداری کنید.