منم کانال تفریحی میخام بزنم!

کم نیستند کسانی که تا یک کانال پر بازدید می بینند که موضوعش تفریحی است و می بینند که صاحب کانال با پذیرش تبلیغات چقدر درآمد دارد، سریع تصمیم می گیرند که یک کانال تفریحی تلگرام راه اندازی کنند. اما غافل از اینکه انجام این کار به این سادگی ها که آنها فکر می کردند نیست! البته کار نشد ندارد. ولی برای رسیدن به یک نقطۀ مناسب باید زحمت کشید و عرق ریخت. تمامی این کانال هایی که الان شما اسم شان را می شنوید و معروف شدند، حتی هزینه های زیادی را هم صرف تبلیغات خود کردند. که امروز به اینجا رسیدند.

به هر حال در اینجا من می خواستم بیشتر راجع به این موضوع اطلاعات به شما بدهم. اگر شما هم یک کانال تفریحی می خواهید راه اندازی کنید، حتماً انگیزۀ زیادی دارید. احساس می کنید که از پس این کار بر می آیید و دوست دارید هر چه سریعتر شروع کنید. شاید هم اصلاً کانال تان را ایجاد کردید. خوب، شروع به انتشار پست درون کانال می کنید. تا اینجا کار چندان سختی را انجام ندادید. کار اصلی شما می دانید کجاست؟ مداومت به طی این مسیر است.

به شما پیشنهاد می کنم که کانال هایی که با عنوان تفریحی راه اندازی شدند و در حال حاضر رها شدند را ببینید. آنها کسانی بودند که مثل شما فکر می کردند. داشتن یک کانال پر بازدید و درآمدزا، مثل هر کار دیگری به پشتکار و البته برنامه ریزی نیاز دارد. در این حین شما باید هزینه هم بکنید. باید پول خرج کنید و برای آن تبلیغ کنید. باید هر روز زمان زیادی را روی جمع آوری محتوای جدید و خوب و انتشار آنها درون کانال کنید. که اگر فکر می کنید اعضای کانال شما به خاطر هیچ عضو کانال شما شدند، سخت در اشتباهید. آنها محتوای جذاب می خواهند. محتوایی که کاملاً در رابطه با موضوع کانال شماست.

در کنار این مسائلی که گفته شد، شما نیاز به اندکی دانش راجع به مسائل فنی کار با نرم افزارهای رایانه ای هم دارید. مثلاً شاید نیاز باشد با یک نرم افزار گرافیکی برای آماده کردن عکس ها هم آشنا باشید. شاید کمی هم به برنامه نویسی نیاز داشته باشید. حتی باید به اصول بازاریابی تا حدی مسلط باشید. باید بدانید که چطور باید محتوا تولید و منتشر کنید. اینها همگی جزئی از مسائل فنی کار است که اگر یاد نداشته باشید، با اندکی مطالعه و کسب تجربه حتماً به دست خواهید آورد.

نکتۀ آخر اینکه به هیچ عنوان عجول نباشید. انتظار نداشته باشید فوری کانال شما برای تان پول به حساب تان واریز کند! این یک چیز محال است. پس کار کنید و صبر داشته باشید. سعی کنید نوآوری را هم فراموش نکنید. با عمل به این دانسته ها، حتماً موفق خواهید شد. نه فوراً ؛ ولی حتماً!

دیدگاه ها

۰ دیدگاه


نظرتان را ارسال کنید.

لطفاً از درج نظرات غیرمرتبط با این صفحه خودداری کنید.