چرا یاهو مسنجر کار نمیکنه ؟

یاهو مسنجر نام یکی از قدیمی ترین نرم افزارهای پیام رسان است که در ابتدا مبتنی بر سیستم عامل های میزکار مثل ویندوز و مکینتاش بود. اما این اواخر هم نسخه هایی از آن برای گوشی های هوشمند از طرف شرکت یاهو عرضه شد که کاربران آن می توانستند ارتباط های خود را روی گوشی های هوشمند خود بررسی کنند.

اما اگر الان نرم افزار Yahoo Messenger را باز کنید، حتماً با خطایی روبرو خواهید شد که به شما خواهد گفت این نرم افزار دیگر کار نمی کند و شما قادر به ایجاد ارتباط با کسانی که در دفترچه تلفن شما هستند نیستید! یا به عبارتی دیگر دیگر یاهو منسجر کار نمیکنه و وجود خارجی ندارد.

تقریباً یک سال پیش بود که شرکت یاهو اعلام کرد که دیگر قصد پشتیبانی از این نرم افزار را ندارد و شما باید به فکر یک جایگزین برای آن باشید. این تصمیم شرکت یاهو به دلیل کم شدن محبوبیت پیام رسان یاهو مسنجر با روی کار آمدن پیام رسان های دیگر بود که دارای امکانات بیشتر به همراه سادگی و امنیت به مراتب بهترین بودند. به عنوان مثال همین تلگرام را که کوچک و بزرگ همه می شناسند، آنقدر ارتباط ها را راحت و آسان کرد که باعث شد نرم افزارهایی مثل یاهو مسنجر از رده خارج گردد.

به هر حال اگر شما هم تا به امروز از یاهو مسنجر استفاده می کردید و الان با باز کردن این نرم افزار دیدید که دیگر یاهو مسنجر کار نمیکنه باید بدانید که دیگر نرم افزاری به نام یاهو مسنجر وجود ندارد! بهتر است از جایگزین های دیگری برای ارتباط های مجازیِ خود استفاده کنید.

دیدگاه ها

۰ دیدگاه


نظرتان را ارسال کنید.

لطفاً از درج نظرات غیرمرتبط با این صفحه خودداری کنید.