آینه های هوشمند خودرو

?? آئینه های هوشمند خودرو ، با امکانات فوق العاده??
? دوربین ۳G مخصوص خودرو با بسیاری امکانات دیگر در یک آینه هوشمند خودرو خلاصه شده است.این آینه سیم کارت خور ،یک آینه دید عقب خودرو است که باکیفیتی بسیار خوب و شفاف می تواندبه عنوان یک آینه معمولی از آن استفاده نمایید.

? از طرفی دیگر با توجه به امکانات بسیاری که دارد به عنوان یک سیستم هوشمند ضبط تصاویر عمل میکند. و به دلیل رم خور بودن یک دستگاه DVR کامل خودرو می باشد.

? یک دوربین که در قسمت پشت آینه قرار دارد ،مخصوص جلوی خودرو است و مسیری را که راننده رانندگی میکند با یک زاویه دید وسیع ۱۷۰ درجه فیلمبرداری میکند،این دوربین قابلیت تنظیم در زاویه دلخواه شما را نیز دارد (قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه ).

? دوربین دوم این آینه ها که مخصوص زمانی است که راننده دنده عقب می زند و میخواهد پشت خودرو را ببیند که معمولاً درحال پارک از آن استفاده می شود.

? دوربین عقب از طریق سیم که در بسته بندی موجود می باشد ،قابل اتصال به آینه خودرو می باشد.

? درآینه های سیم کارت خور که دارای سیستم عامل اندروید ۵ می باشد،می تواند به عنوان یک موبایل نیز مورد استفاده قرار گیرد که در زمان دلخواه راننده میتواند با آن تماس گرفته یا پیامک ارسال کند و یا برنامه دلخواه خود را بر روی آن نصب کند.

? این مدل از آینه خودرو قابلیت استفاده از GPS نیز است که بدین صورت در هر لحظه دلخواه امکان ردیابی خودرو وجود دارد ودارای فرستنده WiFi , FMجهت برقراری ارتباط ،دارای بلوتوث میباشد.

? این قابلیت ضبط فیلم در زمان رویدادهای ناگهانی مثل تصادفات و یا سانحه های جاده ایی می تواند بسیار پر کاربرد باشد.

? قابلیت ارسال پیام و عکس در هنگام ضربه حادثه و دزدی بر روی موبایل شما را دارد.

? دارای سنسور ضربه، حسگر حرکت بیرونی می باشد.

? برای نصب این آینه نگرانی وجود ندارد زیرا نیازی به باز کردن آینه قبلی ماشین ندارد و فقط کافی است گیره های این آینه را بکشید بر روی آینه قبلی قرار دهید.

عضویت در کانال تلگرام

دیدگاه ها

۰ دیدگاه


نظرتان را ارسال کنید.

لطفاً از درج نظرات غیرمرتبط با این صفحه خودداری کنید.