چطور تلگرام نصب کنم ؟

در اولین قدم برای استفاده از نرم افزار پیام رسان تلگرام، باید آن را روی گوشیِ هوشمند خود نصب کنیم. البته تلگرام دارای نسخه های دیگری هم هست که شما را قادر می کند، روی کامپیوتر، تبلت و گوشی هوشمند تان هم تلگرام را داشته باشید. اما در اولین قدم برای ساخت حساب تلگرام حتماً باید آن را روی گوشیِ هوشمند خود نصب کنید تا بعداً بتوانید از همین حساب روی دستگاه های دیگرتان هم استفاده کنید. پس در پاسخ به سوال چطور تلگرام نصب کنم پاسخ های متفاوتی طبق شرایط متفاوتی می توان ارائه کرد.

برای نصب تلگرام روی گوشیِ هوشمند به روز های مختلفی می توانید اقدام کنید که دو روش کلی برای این کار وجود دارد:

  1. نصب از طریق سرویس های ارائۀ نرم افزارهای گوشی تلفن همراه (مارکت ها) مثل گوگل پلی یا بازار
  2. نصب از طریق پروندۀ apk

استفاده از روش اول بدین گونه است که شما اگر سیستم عامل گوشی شما اندروید است به Google play یا اگر ios است به مارکت خاص گوشی خودتان وارد می شوید و با جستجو در آنجا نرم افزار تلگرام را پیدا می کنید و نصب می کنید. در این روش شما مطمئن هستید که از نسخۀ اصلی استفاده می کنید و دستکاری شده نیست. چون در حال استفاده از مخازن نرم افزاری معتبر هستید. از مارکت های داخلی هم می توان به بازار و دیگر مارکت های نرم افزاری اشاره کرد که با نصب نرم افزارهای آنها می توانید تلگرام و دیگر نرم افزارهای پیام رسان را به سادگی نصب کرده و حتی از به روز رسانی های آنها هم آگاه شوید.

روش دوم هم به این صورت است که شما با استفاده از موتور جستجو مثل گوگل، دانلود نرم افزار تلگرام را جستجو کرده و احتمالاً وارد یکی از سایت های دانلود نرم افزارهای اندروید خواهید شد. شما فایل apk را دریافت می کنید و سپس آن را روی گوشیِ اندرویدی خود منتقل می کنید و با اجرا کردن آن نصب تلگرام شروع خواهد شد.

در نهایت نصب کردن تلگرام کار ساده ای است. کافی است یا فایل apk آن را اجرا کنید (البته روی گوشی های اندروید) یا به مارکت های نرم افزارهای خاص سیستم عامل گوشیِ خود مراجعه کنید و با لمس چند نقطه نصب تلگرام را تجربه کنید. در مواقعی هم که قصد حذف نرم افزار تلگرام را داشته باشید، باید طبق روال سیستم عامل گوشی خود عمل کنید.

دیدگاه ها

۰ دیدگاه


نظرتان را ارسال کنید.

لطفاً از درج نظرات غیرمرتبط با این صفحه خودداری کنید.