خیریه و دارالایتام خادمین بیت الزهرا س

? مردان و زنان صدقه دهنده و آنان که به خدا وامی نیکو داده اند، ایشان را پاداش دوچندان گردد ، و اجری نیکو خواهند داشت.
سوره مبارکه حدید آیه ۱۸

موسسه خیریه و دارالایتام خـادمین بیت الزهرا(س) نهادی مردمی است که در راستـای پیروی از امر خطیر و ثواب عظیم حمایت وکمک به اقشار آسیب پذیر جـامعه و انگیزه ی والای خدمت به هم نوع در سال ۱۳۸۹ پس از اخذ مجوز پلیس امنیت به شمـاره ۳۸۸/۱/۵۱۶  و سازمان ثبت شرکت ها به شمـاره ۲۶۰۴۷  بـا هدف خدمت رسانی به ایتـام ، خانواده های بی سرپرست  بد سرپرست ، کمک هزینه ی تحصیل ، درمان و  تهیه ی جهیزیه برای اقشـار مستضعف جـامعه افتتاح گردید و مفتخر است که تــا امروز بیش از ۴۰۰ خانوار را تحت پوشش خود قرار داده است.
امید است شما هم ما را در این امر خیر یاری فرمائید.

هر کمکی در هر اندازه و هر نوعی در این خیریه ارزشی والا دارد و بخش جلب مشارکت های مردمی تلاش دارد منابع مالی لازم برای رسیدن به این هدف والا که در سایه ی حمایت شما خیرین بزرگوار هزینه ی تحصیل ، درمان ، جراحی و هزینه ی تهیه ی جهیزیه هر چه بیش از پیش برای اقشـار مستضعف جـامعه فـراهم شود.

بـرای تمـاس بـا بخش مشـارکت خیریـه خـادمین بیت الزهرا(س) و کسب اطلاعات درباره ی روش های کمک و حمایت از این خانوارها در صورت تمایل با شماره تماس ۰۲۱۳۳۷۳۷۷۱۱ تماس حاصل نمایید.

لازم به ذکر است در صورت شناخت بزرگوارانی از این دست خواهشمندیم مراتب را به اطلاع این خیریه رسانده و ما را در شناخت هرچه بیشتر این عزیزان همراهی کنید که خیریه خادمین بیت الزهرا(س) با آغوشی باز پذیرای عزیزان می باشد.

شماره حساب ملی
۰۱۰۸۲۳۰۸۲۳۰۰۲

شماره کارت ملی
۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۵۴۰۴۹۰

عضویت در کانال تلگرام

دیدگاه ها

۰ دیدگاه


نظرتان را ارسال کنید.

لطفاً از درج نظرات غیرمرتبط با این صفحه خودداری کنید.