دریافت کد ورود به تلگرام از طریق پیامک

همانطور که می دانید پس از ساخت حساب تلگرام درون این سامانه، برای هر بار ورود به حساب خود باید کدی را وارد کنید که سرورهای تلگرام به شما می دهد. این کد یک عبارت عددی شاید ۵ نویسه ای باشد. که از روش های مختلفی برای شما می تواند ارسال شود. در اولین روش این کد به صورت یک پیام درون خودِ نرم افزار تلگرام روی گوشیِ هوشمند یا رایانۀ شخصی شما ارسال می شود. البته به شرطی که همینک روی یک دستگاه دیگر درون حساب خود باشید. اگر این گونه نبود، خب طبیعتاً شما قادر به دریافت کد ورود به این روش نیستید. پس در این صورت باید از روش های دیگر دریافت کد ورود به تلگرام استفاده کنید.

روش ثانویۀ دریافت کد ورود به تلگرام استفاده از پیامک یا SMS است. سرور های تلگرام برای شما کد را در این حالت به گوشیِ شما پیامک می کنند. برای این منظور باید در صفحۀ ورود به حساب تلگرام خود پس از وارد کردن شماره موبایل خود پس از انتخاب کد کشور، چند ثانیه صبر کنید تا یک شمارشگر که در وسط صفحه وجود دارد به اتمام برسد.

پس از آن یک پیوند به وجود خواهد آمد با عنوان Send code via SMS که باید روی آن کلیک کنید و مجدد شماره موبایل خود را تایید کرده و صبر کنید تا کد ورود به حساب تلگرام تان برای شما پیامک شود.

در تصویر بالای این صفحه روش سوم ارسال کد ورود به تلگرام به شما نشان داده شده است. عبارتی با عنوان Telegram will cal you in x:xx نشان می دهد که بعد از سپری شدن این مدت زمان تلگرام به صورت خودکار با شما تماس خواهد گرفت و کد ورود به حساب شما را برای شما بازگو می کند. این هم از آخرین روش برای دریافت کد ورود به تلگرام است که اگر روش های دیگر کار نکردند، این روش مورد استفاده است.

اما در بیشتر موارد دریافت کد ورود به تلگرام از طریق پیامک خود می تواند مشکل شما را برای ورود به حساب تان روی دستگاه دیگر، برطرف کند.

توجه: هیچ گاه به صورت مکرر سعی در خارج شدن از حساب خود و ورود به آن نکنید. با این کار سرورهای تلگرام دسترسیِ شما را برای مدت زیادی مسدود می کنند و قادر به ورود به حساب خود نیستید. این هشدار را جدی بگیرید!!

دیدگاه ها

۰ دیدگاه


نظرتان را ارسال کنید.

لطفاً از درج نظرات غیرمرتبط با این صفحه خودداری کنید.