رفع مشکل Phone Number Flood تلگرام

یکی از مشکلاتی که کاربران زیادی از نرم افزار پیام رسان تلگرام را درگیر خود کرده است، خطای Phone Number Flood می باشد. این خطا یک نکته ای را به شما به عنوان کاربر تلگرام گوشزد می کند که برای پی بردن به این نکته ادامۀ ماجرا را حتماً مطالعه کنید. در ادامه هم به راهی برای رفع مشکل Phone Number Flood تلگرام اشاره خواهیم کرد.

Flood به معنای خیل عظیم یک چیز است و زمانی که شما برای مدت کوتاهی طی فاصله های زمانی کم اقدام به حذف حساب تلگرام خود می کنید و مجدد حسابی را ایجاد می کنید، تلگرام فرض را بر این می گذارد که شما در حال خرابکاری و یا تست نفوذ هستید که در این حالت دسترسی شما را به حالت تعلیق در خواهد آورد.

پس همین جا به شما توصیه می کنیم که از انجام مکرر حذف حساب تلگرام یا همان دلیت اکانت خودداری کنید که با این کار حتماً با مشکلی مواجه خواهید شد که رفع این مشکل دردسر خاص خودش را دارد.

برای رفع مشکل Phone Number Flood تلگرام شما باید از یک سیم کارت دیگری که تا به حال تلگرامی با آن ساخته نشده است استفاده کنید. برای این کار با استفاده از سیم کارت جدید یک حساب تلگرام طبق آموزش های گذشته بسازید. بعد از آن با استفاده از قابلیت Change Number شمارۀ موبایل جدید حساب تلگرام تان را به شمارۀ قبلی تغییر دهید. در حال حاضر اگر خواسته باشید هر چه سریع تر اینمشکل را حل کنید، فقط باید ست به دامن این روش از رفع مشکل Phone Number Flood تلگرام شوید!

رفع مشکل Phone Number Flood تلگرام

تغییر شماره موبایل حساب تلگرام

و فراموش نکنید که اگر ازاین روش استفاده نکنید، شاید پس از گذشت مدت زمانی شاید چند روز تا چند هفته دسترسیِ شما دوباره به صورت خودکار آزاد گردد. ولی در هر صورت همیشه سعی کنید قبل از ایجاد مشکل پیشگیری کنید.

دیدگاه ها

۱ دیدگاه

  1. min1372 گفت:

    غیر این راه دیگه نداره؟

نظرتان را ارسال کنید.

لطفاً از درج نظرات غیرمرتبط با این صفحه خودداری کنید.