چگونه بدون شماره موبایل از تلگرام استفاده کنیم؟

سوال: من می خوام تلگرام رو روی گوشی موبایل خودم فعال کنم. اما سیم کارتی روی اون ندارم و فعال نیست. می خواستم بدونم که چطور می تونم بدون هیچ گونه سیم کارتی تلگرام رو روی گوشی هوشمند خودم نصب کنم؟

شما صرفاً برای نصب تلگرام نیاز به هیچ گونه شماره موبایل و یا سیم کارتی ندارد. اما پس از نصب تلگرام روی گوشی خود، دو حالت امکان دارد رخ دهد:

  1. از قبل حساب تلگرامی ندارید و می خواهید یک حساب جدید بسازید.
  2. حساب تلگرامی که از قبل ساختید را می خواهید روی آن باز کنید.

در حالت اول شما حتماً باید یک سیم کارت فعال به همراه شماره موبایل داشته باشید. دسترسی به پیام های رسیده به آن شماره موبایل از ضروریات ساخت یک حساب جدید است.

اما در حالت دوم شما نیازی به شماره موبایل جدید ندارید. هر حساب تلگرام به یک شماره موبایل متصل شده است که در زمان ساخت حساب خود شما آن شماره موبایل را وارد می کنید. اگر از قبل حسابی را ساخته باشید، فقط کافی است آن شماره موبایل را وارد کنید و مراحل باز کردن حساب روی نرم افزار تلگرام را انجام دهید.

دقت داشته باشید که در هر دو حالت، نیازی نیست که سیم کارت مورد نظر دقیقاً روی همان موبایلی که تلگرام نصب است وجود داشته باشد. همین که به پیامک ها و تماس های دریافتی را روی سیم کارت، حالا روی هر گوشی، دسترسی دارید کافی است.

پس نتیجه می گیریم که در هر صورت شما برای اینکه حساب تلگرامی را داشته باشید، باید برای آن یک شماره موبایل فعال هم داشته باشید و بدون آن امکان استفاده از حساب تلگرام وجود ندارد. مگر اینکه از شماره های مجازی موبایل استفاده کنید که نرم افزارهای زیادی برای دریافت شماره مجازی وجود دارند. در آموزش های بعدی راجع به آنها هم خواهیم نوشت. با آموزش های تلگرام همراه ما باشید.

دیدگاه ها

۰ دیدگاه


نظرتان را ارسال کنید.

لطفاً از درج نظرات غیرمرتبط با این صفحه خودداری کنید.