‎فرمت کردن گوشی اندروید با یک کد ساده

حتماً برای شما هم پیش آمده است که گوشی هوشمند اندروید شما با مشکلی مواجه شده است که به غیر از فرمت کردن آن هیچ راه حل دیگری پیش پای شما باقی نمی گذارد. در این حالت باید گوشی خود را فرمت کنید منظور از فرمت کردن در اینجا برگرداندن گوشی به حالت تنظیمات اولیه است که تمامی اطلاعات روی گوشی شما به همراه تمامی برنامه های کاربردی حذف خواهند شد! پس طبیعتاً اگر می خواهید گوشی هوشمند اندروید خود را فرمت کنید و اطلاعات حساسی رو آن دارید، بهتر است اول از آن اطلاعات یک نسخۀ پشتیبان در جای دیگر تهیه کنید که پس از برگشتن گوشی به حالت اولیه، مجدد آنها را روی گوشی خود بریزید.

پس از اینکه مطمئن شدید که هیچ اطلاعات حساسی روی گوشی خود ندارید، کافی است وارد بخش شماره گیر تماس های گوشی خود شده و کد زیر را وارد کنید:

*۲۷۶۷*۳۸۵۵#

دقت داشته باشید که وارد کردن این کد خیلی حساس است و از صحت آن اطلاع حاصل کنید. در ضمن پس از زدن آن گوشی شما فوراً خاموش شده و مراحل برگشت به تنظیمات کارخانه اش شروع می شود.

پس از اینکه گوشی شما به صورت پایدار مجدد روشن شد، می توانید مثل روز اول از گوشیِ خود استفاده کنید. در این حالت حتی اگر گوشی شما ویروسی شده بود، الان دیگر خبری از آنها نیست. بهتر است با مراقبت بیشتر از آلوده شدن گوشی خود پیشگیری کنید.

دیدگاه ها

۰ دیدگاه


نظرتان را ارسال کنید.

لطفاً از درج نظرات غیرمرتبط با این صفحه خودداری کنید.