آموزش ساخت ID تلگرام

با یکی دیگر از آموزش های تلگرام موسوم به آموزش ساخت ID تلگرام در خدمت شما هستیم. در مقالۀ قبلی راجع به این آی دی تلگرام چیست به صورت کامل صحبت شد. همچنین تا حدودی به مزایای ساخت ID در تلگرام هم اشاره کردیم. این که شما می توانید آی دیِ خود را به جای شماره موبایل خود به دیگران بدهید تا با شما ارتباط برقرار کنند، از مزایای ویژه ساخت ID تلگرام است. در ادامه به صورت تصویری و گام به گام ساخت ID تلگرام را به شما آموزش خواهیم داد.

برای ساخت ID تلگرام حتماً باید این کار را روی گوشیِ هوشمند خود انجام دهید. پس تلگرام را روی گوشیِ خود باز کرده و به قسمت Settings بروید.

آموزش ساخت ID تلگرام

به قسمت Settings در تلگرام بروید

حالا شما وارد بخش تنظیمات تلگرام هستید. تمامی تنظیمات حساب خود را می توانید از اینجا انجام دهید. اما ما به بخش Username آن کار داریم. همانطور که در شکل زیر می بینید، اگر عبارت None نوشته شده باشد، به این معنا است تا الان حساب تلگرام شما هیچ شناسه یا همان ID ندارد. پس روی آن بزنید تا وارد صفحۀ تنظیم ID برای حساب خود شوید.

آموزش ساخت ID تلگرام

روی Username بزنید

در بالاترین قسمت صفحۀ جدیدی که برای شما باز شده است، باید یک عبارت شامل حروف و اعداد انگلیسی و همچنین علامت _ است را وارد کنید. ممکن است که از قبل شناسه ای که شما بار اول وارد می کنید از قبل توسط شخص دیگری گرفته شده باشد. که در این حالت باید با اضافه و کم کردن نویسه های شناسۀ انتخابی موردی را انتخاب کنید که آزاد است.

آموزش ساخت ID تلگرام

یک عبارت را برای ID تلگرام خود تعیین کنید

در نهایت روی علامت تیک در بالا سمت راست پنجره بزنید تا کار ساخت ID تلگرام به اتمام برسد.

امیدواریم که این آموزش توانسته باشد نیاز شما را مرتفع سازد. اگر شما هم نکته ای به ذهن تان می رسد که می تواند به دیگران در این راه کمک کند، حتماً آن را از بخش نظرات پایین همین صفحه با ما و دیگر بازدید کنندگان سایت به اشتراک بگذارید. با دیگر آموزش های سایت کانال تلگرام همراه ما باشید.

دیدگاه ها

۰ دیدگاه


نظرتان را ارسال کنید.

لطفاً از درج نظرات غیرمرتبط با این صفحه خودداری کنید.