تصفیه آب ویتاب

در کل تصفیه آب به فرآیندی گفته می شود که طی آن مواد شیمیای،آلایند های بیولوژیکی،فلزات سنگین،گاز های معلق از آن حذف می شود. فرآیند تصفیه آب به شکل های مختلفی صورت می گیرد.

تقطیر،زلال سازی،میکروفیلتراسیون،اولترافیلتراسیون،اسمز معکوس،روش تصفیه غشایی،فیلتر تند ماسه ای تصفیه آب با روش اسمز معکوسآب در کل ناخالصی هی زیادی با خود دارد. امروزه تکنولوژی جدیدی به نام اسمز معکوس جایگاه خود را در جهان بدست آورده است. مناسب ترین و کاملترین روش جهت تصفیه آب می باشد.

این روش در اکثر کارخانه های بسته بندی آب و نوشابه و در صنایعی که آب زلال می خواهند بدست بیاورند استفاده می شود.سیستم اسمز معکوس راه خود را به منازل باز کرده است.وبه عنوان یک سیستم تصفیه آب محبوب خانگی در آمده است.این سیستم دقیقاً به روش اسمزی گیاهان طراحی شده است. فرآیندی است که طی آن مولکول های آب از یک غشاء به ضخامتی که قطر یک هزارم میکرون به وسیله فشار آب عبور داده می شود.

این غشاء صرفاً به مولکول های میکروسکوپی آب اجازه ی عبور داده و تمام آلایند های موجود در آب را تصفیه می کند.

این سیستم تنها روشی می باشد که آلایندهای آب اعم از ویروس،باکتری ها،آرسنیک،فلور،جیوه،نیترات،نیتریت،فلزات سنگین،تمام فلزات رادیواکتیو و بسیاری موارد دیگر را تصفیه و جداسازی کند.
تهیه و توزیع دستگاه های تصفیه آب

عضویت در کانال تلگرام

دیدگاه ها

۰ دیدگاه


نظرتان را ارسال کنید.

لطفاً از درج نظرات غیرمرتبط با این صفحه خودداری کنید.