روش تبلیغ کانال تلگرام

به فرض اینکه شما مدیر یک کانال تلگرامی هستید، حتماً در جریان این امر قرار دارید که جذب عضو یا همان ممبر برای کانال تلگرام چقدر سخت می باشد! معمولاً برای اینکار روش های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد که روش های ترکیبی و استفاده از چند روش به صورت همزمان می تواند در جذب حداکثری عضو برای کانال مفید باشد. در این پست به روش تبلیغ کانال تلگرام که از همه بیشتر می تواند تاثیرگذار باشد را خدمت شما معرفی خواهیم کرد.

برخی از روش ها هستند که در کاربردی بودن آنها هیچ شکی نیست یا کمتر می تواند به آنها شک کرد. به عنوان مثال تبلیغ در کانال های پربازدید تلگرام می تواند بسیار مفید باشد. اما حتماً خود شما هم می دانید که برای درج ساعتیِ تبلیغ کانال شما در کانال های پربازدید چقدر قرار است پول پرداخت کنید! این روش با اینکه تاثیر کوتاه مدت و خوبی دارد، اما هزینه بردار است و در خیلی از مواقع به چند صد هزار تومان و چند میلیون تومان می رسد. پس شاید این روش چندان برای همه مفید نباشد.

اما روش های دیگری هم هستند که به طور تدریجی اقدام به افزایش ممبر کانال تلگرام برای شما می کنند. این روش ها دارای شاخه های مختلفی اند. به عنوان مثال تبلیغ در سایت ها و وبلاگ های اینترنتی می تواند در این شاخه قرار گیرد. البت تبلیغ در سایت های پربازدید و رتبه بالا هم حکم همان تبلیغ در کانال های پربازدید تلگرامی را دارد و ممکن است هزینۀ زیادی را به شما تحمیل کند. پس منظور ما سایت هایی است که برای این کار راه اندازی شدند و یا سایت های شخصی و متوسط بازدید که می تواند برای این کار مفید باشند.

تبادل بازدید با کانال های هم رتبه و همچنین نظر گذاشتن در سایت های مختلف به همراه لینک کانال و در کل انتشار لینک کانال در جاهای مختلف خود می تواند از روش های تبلیغ کانال تلگرام باشد که البته خیلی از آنها هم ابداعی است. به این معنا که شاید شما هم بتوانید روش های جدیدی را برای تبلیغ کانال تلگرام خود پیدا کنید که کسی قبل از شما از آن روش ها آگاه نبوده است. مثلاً شاید نوشتن یک کتاب الکترونیکی و سپس معرفی کانال تان از روش های ابداعی باشد که قبل از شما کسی آن کار را نکرده است.

بهترین روش تبلیغ کانال تلگرام

اما به نظر شما بهترین روش تبلیغ کانال تلگرام چیست؟ روشی بهترین است که شما یک بار مبلغی را پرداخت می کنید و برای همیشه تبلیغ شما کارش را انجام میدهد. البته نتیجه ای که شما از آن خواهید گرفت به صورت تدریجی است و نباید انتظار آنی از آن داشته باشید. در این روش شما تبلیغ خود را در یک سایت تبلیغاتی اینترنتی برای افزایش ممبر کانال تلگرام منتشر می کنید. با این کار بازدید کنندگان اینترنتی به اعضای کانال شما تبدیل می شوند.

پس طبیعی است که در این روش فقط کسانی عضو کانال تلگرامی شما شوند که به موضوع و محتوای کانال شما کاملاً علاقه مند هستند. پس اعضای واقعی جذب خواهید کرد. این روش برای فروشگاه های اینترنتی و فروشگاه های تلگرامی بسیار مفید خواهد بود. به طوری که فروش آنها را هم بالا خواهد برد.

از دیگر مزیت این روش تبلیغ کانال تلگرام می توان به کم هزینه بودن و همچنین همیشگی بودن آن اشاره کرد. در این سایت و سایت های همکار شما قادر به استفاده از این روش هستید. می توانید کانال خود را منتشر کرده و نتیجۀ آن را در طولانی مدت شاهد باشید. همانطور که می گذرد حتی گوگل هم برای صفحۀ کانال شما در سایت مذکور بازدید کنندۀ بیشتری ارسال می کند. به این صورت که زمانی که کانال تان را با عنوان مورد نظر در سایت ما ثبت می کنید، معمولاً با همان عنوان هم در گوگل بالا خواهد آمد. پس با یک تیر دو نشان خواهید زد.

در هر صورت اگر شما هم می خواهید این روش تبلیغ کانال تلگرام را امتحان نمایید، باید وارد صفحۀ زیر شوید:

افزایش ممبر تلگرام

دیدگاه ها

۲ دیدگاه

  1. نوری زاده گفت:

    سلام من مشخصات کانال خودم ( گالری مدلیون ) را ثبت کردم ولی زمان ارسال سیستم دچار مشکل شد نمیدونم ارسال شده یا نه آیا مجدد ارسال کنم

    • جمال گفت:

      درود؛ عکسی که ارسال می کنید اگر خیلی خیلی پرحجم باشه، سیستم خطا میده و اجازۀ ارسال کانال تون رو نمیده. عکسی رو انتخاب کنید که از نظر طول و عرض و همچنین اندازه زیاد بزرگ نباشه.

نظرتان را ارسال کنید.

لطفاً از درج نظرات غیرمرتبط با این صفحه خودداری کنید.