ممبر تلگرام چیست ؟

کلمۀ ممبر از آن دست کلماتی است که به چند حالت مختلف ممکن است خوانده شود و از آن جایی که این کلمه در فارسی معادل هم دارد، خیلی ها در اولین نظر به این اصطلاح یاد معنیِ فارسی آن یعنی مَمبَر می افتند! در حالی که اصلاً چنین مفهومی ندارد و نخواهد داشت. مِمبِر از کلمۀ انگلیسیِ Member به معنی عضو گرفته شده است و از به دلیل اینکه ما در تلگرام قابلیت سایت کانال داریم، به افرادی که عضو کانال های تلگرام می شوند ممبر گفته می شود.

معادل راحت تر و بهتر ممبر ، عضو نام دارد. مثلاً به جای اینکه بگوییم ممبر کانال تلگرام بهتر است بگوییم اعضای کانال تلگرام. کسی که عضو کانال تلگرام می شود در اصل همان دنبال کننده کانال است و کانال هایی که اعضای بیشتری دارند، محبوب تر هستند و معمولاً مدیرهای کانال ها از چنین کانال هایی کسب درآمد می کنند. همین خود باعث می شود که مدیران کانال تلگرام درصدد افزایش اعضای کانال خود برآیند.

زمانی که با استفاده از نرم افزار تلگرام وارد یک کانال تلگرام می شوید، در بالاترین قسمت مورد نظر شما یک عدد خواهید دید که این عدد همان تعداد اعضای کانال تلگرام می باشد. این عدد برای همه قابل نمایش است و هر چقدر بالاتر باشد، نشان از محبوبیت آن کانال تلگرامی دارد.

امروزه معمولاً مدیران کانال ها از هر روشی برای بالا بردن این عدد استفاده می کنند. اما غافل از اینکه بالا رفتن این عدد فقط باید با دنبال کردن کانال توسط افراد حقیقی انجام شود. شاید روش های تقلبی هم وجود داشته باشد که بتواند تعداد ممبر تلگرام را بالا ببرد. اما این روش ها در نهایت فقط سبب هدر رفتن پول شما خواهد شد. چرا که با بالا رفتن ممبر تلگرام به این روش آنها قادر به انجام کاری برای شما نیستند. مثلا نمی توانند پست های شما را ببینند که در نهایت تعداد نمایش یا همان View آنها را بالا ببرند. یا اینکه نمی توانند از محصولات شما خرید کنند.

اما اگر قصد افزایش ممبر تلگرام خود را دارید به شما توصیه می کنیم که از روش های دائمی و موثر استفاده کنید. با این کار هم به مرور زمان کانال شما بهبود خواهد یافت. هم اینکه از منافع آن برای همیشه استفاده می کنید؛ نه برای مدت زمانی کوتاه!

دیدگاه ها

۲ دیدگاه

  1. طاهر گفت:

    سلام
    والا من که اینجا این کار رو انحام دادم فایده ای ندیدم

نظرتان را ارسال کنید.

لطفاً از درج نظرات غیرمرتبط با این صفحه خودداری کنید.