چرا یاهو مسنجر باز نمیشه !

از نرم ازارهای مسنجر یا پیام رسان قدیمی یاهو مسنجر بود که بیشترین کاربران ان را کاربرهای کامپیوترهای شخصی و لپ تاپ ها تشکیل می دادند. این پیام رسان محصول شرکت یاهو بود که در حال حاضر توسعۀ این نرم افزار دیگر توسط شرکت یاهو انجام نمی گیرد! پس اگر شما هم از خودتان می پرسید که چرا یاهو مسنجر باز نمیشه ، باید در جریان باشید که این نرم افزار دیگر وجود خارجی ندارد.

از دلایل مهم این تصمیم یاهو مبنی بر جمع کردن یاهو مسنجر، ربودن گوی رقابت در بازار پیام رسان ها از یاهو مسنجر بود. در حال حاضر با سرویس هایی مثل تلگرام که نسخه های مختلف آن تقریباً روی تمامی دستگاه های مختلف وجود دارد، طبیعی است که دیگر کسی از یاهو مسنجر استفاده نکند. چرا که سادگی استفاده از نرم افزارهای جدید و همچنین قابل حمل بودن در هر کجا، باعث شده که یاهو دیگر نتواند در برابر رقیب های نوپای خود دوام آورده و این راه را ادامه دهد.

در دنیای تجارت این امری طبیعی است که پس از مدتی محصولاتی که روی بورس بودند، از محبوبیت بیافتند و رقبای آنها که نیاز بازار را به خوبی درک کردند، سلطنت کنند. در بین نرم افزارهای پیام رسان هم در حال حاضر برد با پیام رسان هایی است که دارای امکانات بیشتر و همچنین سادگی در استفاده هستند. البته بحث امنیت و مسائل جانبی هم بسیار مهم است.

اگر شما هم تا الان از یاهو مسنجر استفاده می کردید، شاید وقت آن رسیده باشد که شما هم مثل میلیون نفر دیگر در سرتاسر جهان که از Yahoo Messenger استفاده می کردند، به پیام رسان های دیگر کوچ کنید که این کار حتی باعث بهتر شدن روابط مجازیِ شما هم خواهد شد.

دیدگاه ها

۰ دیدگاه


نظرتان را ارسال کنید.

لطفاً از درج نظرات غیرمرتبط با این صفحه خودداری کنید.