چرا تلگرام نصب نمی شود ؟

اگر قصد نصب تلگرام را روی گوشی هوشمند خود دارید و نمی دانید که مشکل از کجاست، در این آموزش قصد معرفی راه حل های رفع این مشکل را خدمت شما داریم. در اولین گام باید بدانید که نرم افزار تلگرام مثل هر اپلیکیشن دیگری که قصد نصب کردنش روی گوشی را دارید، نیاز به یک سری پیش نیاز دارد. این پیش نیازها شامل نسخۀ سیستم عامل شما، همچنین دسترسی های خاصی مثل دسترسی به اینترنت است.

اول از همه شما باید بدانید که برای نصب کردن تلگرام از چه روش های می توانیم استفاده کنیم که مشکلی که برای نصب کردن تلگرام پیش خواهد آمد دلیلش دقیقاً چیست. شما هم می توانید فایل apk تلگرام را از طریق سایت های مختلف اینترنتی دریافت کرده و آن را روی گوشی ریخته و با یک بار لمس فایل apk مراحل نصب را طی کنید.

یک روش دیگر نصب تلگرام هم استفاده از مارکت های مختلف از قبیل بازار و مایکت و همچنین گوگل پلی است. البته این مارکت های نرم افزاری مختص گوشی های اندرویدی است. ممکن است گوشی شما آیفون باشد که در این صورت باید به مارکت اپل مراجعه کنید. در هر صورت استفاده از مارکت این طوری نیست که شما به فایل نصب کنندۀ نرم افزار دسترسی داشته باشید. در این حالت اگر هم حین نصب تلگرام مشکلی وجود داشته باشد، به شما حتماً اطلاع خواهد داد. به عنوان مثال در شرایطی که قصد نصب تلگرام از روی مارکتی را داشته باشید که ایران را تحریم کرده است (شاید Google Play)، به شما خطا می دهد و از نصب تلگرام جلوگیری می کند. در این حالت شما باید از روش اول اقدام به نصب تلگرام روی گوشی خود کنید.

از دلایل دیگر نصب نشدن تلگرام روی گوشی، پر بودن حافظۀ گوشی شماست. شما حتماً باید فضای مورد نیاز نصب تلگرام را داشته باشید. در غیر این صورت تلگرام نصب نخواهد شد.

اگر به روش دریافت فایل apk اقدام به نصب تلگرام کردید و با مشکل مواجه شد، حتماً فایل apk شما خراب است و باید دوباره مجدد ان را دریافت کنید. در استفاده از این روش باید به این موضوع هم دقت داشته باشید که نصب نرم افزار از منابع نامعتبر از بخش تنظیمات امنیتی یا همان Security گوشی باید فعال باشد. در غیر این صورت امکان نصب فایل های apk روی گوشی به شما داده نخواهد شد.

اگر هیچ کدام از مشکل های بالا وجود نداشت، یک بار گوشی خود را خاموش و روشن کنید، بعد اقدام به نصب کنید. شاید حافظۀ RAM گوشی شما با مشکل مواجه شده باشد.

موارد بالا را برای مشکل عدم امکان نصب تلگرام روی گوشی را بررسی کنید و اگر شما هم نظری به ذهن تان می رسد از بخش تنظیمات پایین همین صفحه با دیگران به اشتراک بگذارید. شاید بتوانید مشکل تعداد بسیاری از هم وطنان را با نظرتان حل کنید.

دیدگاه ها

۰ دیدگاه


نظرتان را ارسال کنید.

لطفاً از درج نظرات غیرمرتبط با این صفحه خودداری کنید.