دریافت کد شامد کانال تلگرام

یکی از برنامه های وزارت ارشاد برای نظارت بر کانال های تلگرامی، التزام آنها برای ثبت تمامی کانال ها در سامانۀ ساماندهی است. بر اساس این التزام تمامیِ کانال های تلگرامی، چه آنهایی که بالای ۵ هزار عضو دارند و چه آنهایی که کمتر از این مقدار هستند باید در ساماندهی ثبت نام کنند و کد شامد دریافت کنند. البته این کار شاید به کانال شما هم وجۀ قانون مندتری بدهد. به همین دلیل است که خیلی از افراد در پی یافتن آموزش دریافت کد شامد کانال تلگرام هستند. در این نوشته به شما خواهیم گفت که چطور این کار را انجام دهید.

دریافت کد شامد کانال تلگرام

دریافت کد شامد کانال تلگرام

کد شامد چیست؟

کد شامد شامل یک کد چند قسمتی است که ثابت می کند شما کانال تلگرام تان را در سامانۀ ساماندهی ثبت کردید. افراد با رفتن به سایت ساماندهی و وارد کردن آن کد می توانند بفهمند که آیا کانال شما از نظر ساماندهی معتبر می باشد یا خیر. این کد توسط سیستم بعد از اینکه شما مراحل ثبت کانال تان را انجام دادید به شما داده خواهد شد. حالا این کد را می توانید در بخش توضیخات کانال خود قرار دهید تا بازدید کنندگان کانال از آن مطلع گردند.

چگونه کد شامد کانالم را دریافت کنم؟

برای گرفتن کد شامد کافی است وارد سایت samandehi.ir شوید و مراحل ثبت نام در سایت و ثبت رسانۀ خود را طی کنید. برای مشاهدۀ آموزشی تصویری این کار کافی است به این صفحه مراجعه کنید، در آنجا به طور کامل به شما طریقۀ ثبت کانال تلگرام در سامانۀ شامد آموزش داده می شود.

دیدگاه ها

۰ دیدگاه


نظرتان را ارسال کنید.

لطفاً از درج نظرات غیرمرتبط با این صفحه خودداری کنید.