پارسیان بالابر صنعت

با سلام و صلوات و دعای خیر
بدین وسیله اعلام می دارد، شرکت تولیدی صنعتی پارسیان بالابر دارای مجوز بهره برداری از سازمان صنایع و معادن، با برخورداری از دانش فنی روز و بکارگیری نیروهای متخصص و با تجربه اقدام به تولید انواع بالابر با ریل آلومینیومی ویژه و سختکاری شده، با سیستم الکتروهیدرولیک ثابت و متحرک چرخ دار مخصوص نفرو بار، در ابعاد و اندازه های مختلف به شرح زیر نموده است.

  1. بالابرهای تک ریل، با ارتفاع کـاربردی تا ۱۱ متر (با چرخ کارگاهی یا چرخ خودرویی قابل یدک)
  2. بالابرهای تک ریل مخصوص سالن های سینما و آمفی تئاتر و سطوح شیبدار و پلکانی با امکان حرکت بین صندلی های ثابت در سالن های مذکور
  3. بالابرهای دو ریل، با ارتفاع کـاربردی ۱۴ متر (با چرخ کارگاهی یا چرخ خودرویی قابل یدک)
  4. بالابرهای چهار ریل با ارتفاع کاربردی ۲۰ متر با چرخ خودرویی قابل یدک

ضمنا بنا به سفارش خریداران محترم کلیه ی بالابرها امکان راه اندازی با سیستم دوگانه ی (AC&DC) را دارند.
خواهشمند است در صورت نیاز به مشخصات فنــی دستگاه ها با دفتر فروش شرکت با شمـــاره تماس ۲۰ ۲۰ ۳۲۲۰- ۰۶۱ تماس‌حاصل نموده‌ و یا به نشانی اینترنتی‌ (www.parsianbalabar.com) مراجعه فرمایید.

شایان ذکر است شرکت تولیدی صنعتی پارسیان بالابر با توجه به کیفیت بالای تولیدات، در جهت رضایتمندی و اطمینان خاطر مشتریان محترم، محصولات خود را به شرح ذیل مورد ضمانت و پشتیبانی قرار می دهد.

کلیه ی محصولات دارای ۱۲ ماه گارانتی کامل و بدون قید و شرط و ۱۰ سال تحت پوشش بیمه مسئولیت و ۱۰ سال خدمات پس از فروش می باشند.
ضمناً این شرکت آماده ی ارائه نظرات کارشناسی و مشاوره ای و در صورت نیاز، بازدید از محل خریداران محترم پیش از خرید، در جهت اخذ بهترین تصمیم می باشد.

عضویت در کانال تلگرام

دیدگاه ها

۰ دیدگاه


نظرتان را ارسال کنید.

لطفاً از درج نظرات غیرمرتبط با این صفحه خودداری کنید.