سایت پشتیبانی تلگرام

تلگرام با امکانات کامل و به روزی که به ما ارائه می کند، گاهی اوقات هم ممکن است برای ما مشکلاتی را ایجاد کند. از جملۀ این مشکلات حین کار کردن با کانال های تلگرام است. مدیران کانال ها معمولا در حین حذف و ساخت حساب تلگرام ممکن است با مشکلاتی مواجه گردند. از جملۀ این مشکلات مثلاً ساخت مجدد حساب تلگرام و عدم دسترسی به کانالی است که قبلاً ایجاد کردند. در آموزش امروز می خواهیم راجع به سایت پشتیبانی تلگرام اطلاعاتی به شما بدهیم که در مواقعی که نیاز به دریافت مستقیم پشتیبانی از کارمندان تلگرام دارید، می توانید از آن استفاده کنید.

صفحه دریافت پشتبانی تلگرام به نشانی https://telegram.org/support شامل یک فرم ساده برای ارسال درخوست پشتیبانی تان است. همانطور که در تصویر بالا می توانید ببینید، این صفحه شامل اجزا مختلفی است که با هم یکی یکی آنها را شرح می دهیم.

  • Please describe your problem : در اینجا باید توضیحات خود را وارد کنید. مشکلی که در حین کار کردن با تلگرام دارید را در اینجا شرح دهید.
  • Your email : نشانی ایمیل تان را وارد کنید.
  • Your phone number : شماره تلفن به همراه کد کشور را حتماً وارد کنید.

بعد از آن هم روی Submit کلیک کنید. پیام موفقیت آمیز بودن ارسال درخواست پشتیبانی شما نمایش داده خواهد شد و می توانید منتظر باشید تا پاسخی را دریافت کنید. البته باید دقت داشته باشید که پشتیبانی تلگرام به سوالات پرتکرار و سادۀ شما ممکن است پاسخ ندهد. پس اول بهتر است پاسخ سوالات خود را در اینترنت و در سایت ما جستجو کنید. اگر جواب مناسبی پیدا نکردید، آن زمان درخواست پشتیبانی ارسال نمایید.

دیدگاه ها

۱ دیدگاه

  1. سیما گفت:

    باسلام من تلگراممو چندبارخروج زدم حالا که نصب میکنم میگه زیادتلاش کردید استراحت دهید چقدرطول میکشه درست شه ضروریه

نظرتان را ارسال کنید.

لطفاً از درج نظرات غیرمرتبط با این صفحه خودداری کنید.